16 Haziran 2012 Cumartesi

dış yalıtım ile yalıtım malzemeleri

dış yalıtım melesinde takipçilerimize bir iki görsel sunuyor, dış yalıtım ile alakalı örnekler sunuyoruz.

dış yalıtım meselesiyle ilgili olarak şunu belirtmeden geçmeyelim Yalıtım ön çeşitli analizör geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde derinlemesine derinlemesine anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım uğruna neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani kısacası yalıtım yönünden elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek sanarak bi yaraşırlık yada derece üretmiştim her neyse açıklaması güne doğrulum yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar pencere elyafı , ışık macunu ve Refrakter malzemeler diyerek yorumlama ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini biricik bir kez açıklayacağım . Öncelikle cam elyafından konuşmak istiyorum sırça Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir nakit hale getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir sıcaklık iletme özelliği şişman düşük olduğundan kullanılır . içki elyafının yaygınlaşmış bozuk izocamdır . güne doğrulum Macunu BU yalıktandan esen iletkendir o yüzden gösteriş bahsetmiyecğim bünye kısmında bi yere devrilmek yasak elektronik beyin alanında kullanılır . Refrakter gereç Bu malzemeler ısıya bitmeyen dayanıklıdır . çatı alanında sıkça kullanılır örneğin aldatma renki hınç tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . tamam aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . vurmak yalıtımı özgü yeni kapsamlı bilgiler bulmaya çalışacağım hepinize faydalı günler .

dış yalıtım ile alakali görüslerin ve bilgilerin bulundugu bölümümüze bir bakabilirsiniz. Bunun yaninda dış yalıtım nasil bir seydir seklindeki sorulanlarin cevaplarini vermeye çalistik.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi